Hundar på trädgårdsmässan i Ängelholm

Det var inte bara växter som fångade min uppmärksamhet idag på mässan och jag kände för att dela med mig av dagens fluffiga modeller som förgyllde min dag lite extra.

Akita

Ett lysande tillfälle var när jag fick hälsa på den väldigt sociala damen på bilden ovan, jag glömde tyvärr ta med mig ett block så jag kunde skriva ner namnen på dem.

Det får bli bättring till nästa gång, jag vill gärna veta namn och lite mer om hundarna om någon av er känner till dem, hör i så fall av er så uppdaterar jag hemsidan.

Kan man annat än smälta för de här valpögonen?

Det här blev bara ett snabbt inlägg med bilder på hundarna som jag fotade under besöket. Jag återkommer i veckan med fler bilder och mer om själva mässan och hur det var att besöka den.

/ M

Leave a comment