Höst på bloggen

Jag passar på att piffa upp designen på bloggen lite. Inget märkvärdigt men när jag ändå håller på att förändra min omgivning och mig själv så kan man följa processen även här. Det ser ut att bli en ljusare framtid på alla plan här i vår vardag och under tiden så försöker vi närma oss en mer minimalistisk livsstil och ett synsätt på livet som går mer i linje med vad vi vill ha i vår framtid.

Det får bli endast en liten, snabb uppdatering så att jag inte faller ur min rutin redan innan jag ens fått den till att falla in i min vardag.

“To climb steep hills requires slow pace at first.”
– Shakespeare

This is Not an ad!
Det här är varken reklam eller en absolut fakta utan mer av personliga åsikter
så gör gärna din egen efterforskning och ta inte saker du läser på nätet som ett absolut gospel.
Ta hand om dig och hitta en väg i världen som är rätt för just dig och ditt mål.
Foton av Ani I / Magdalena I

Leave a comment